Subject: Vastuseta kiri. Kvaliteedisüsteemi nõuetele vastavuse hindamine. HeBA kliinik.
From: Darja Predbannikova <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Mon, 9 Sep 2024 17:15:36 +0300

Tere!

Oleme 03.06.2024 saatnud e-kirja inspektor Rainer Hermassoole seoses
küsimusega kvaliteedisüsteemi nõuetele vastavusega, seejärel vastuse
puudumisel edastanud kirja uuesti 18.06.2024. Kuna vastus viibis, siis
oleme 08.07.2024 Rainerile ka helistanud, kõnet ei võetud vastu ja tagasi
pole helistatud. Seejärel oleme samal päeval kirja edastanud osakonnajuhile
Raul Tellile ja siiski pole tänase kuupäevani vastust saanud. Palume
edastada allpool olev kirjasisu adresaadini:

“Tere, Rainer!

HeBA kliinikul on kvaliteedihindamise dokument olemas, kuid meil ei ole
veel sellele hindamist tellitud. Seega uurin, kust me saame selle hindamise
tellida?”

Kõike head soovides

*Darja Predbannikova*

Füsioterapeut / Riskihindamise ekspert

[email-masked]

*HeBA*

HeBA Clinic OÜ

---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu turvalisuses kindel.